It's the beginning of a new week...

and I'm feeling fantastic!

Nej men hörni, jag mår fint.
Jobbat hela helgen & det gör jag även nu.
Igår kväll drog vi upp till kusinerna för att fira Albin, äta lite paj & tårta & såna där goa grejer ni vet :)
Där var ju även farmor & farfar & resten av familjerna våra. Ni ska veta att jag älskar er så högt, ni är så otroligt fina & ärliga människor! Men farfar kan nog ganska snabbt glömma det där med att jag ska börja jaga ;)
Haha.

Idag så blir det en tur till Vågbacken med Yachi, ska bli redigt gôtt att få umgås med honom igen.
Det är min bättre hälft, min bror, min själsfrände. Jag tackar för att jag fick turen att träffa dig & jag älskar dig!

Jag känner mig lite lagom kärleksfull idag måste jag säga :)
Fina människor, ut med er nu & sprid lite kärlek! :D

Kommentarer
Postat av: M

Jag ser fram emot de :D

2008-08-05 @ 21:03:40
URL: http://tgrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0