Klart det känns...

Drog till Karlstad efter jobbet igår med Sara. Fick bli Sex and the City på filmstaden & jag kan ärligt säga att den var snuskigt bra :D
Dock så tycker jag fortfarande bättre om att ligga hemma i sängen/soffan & glo på film, bara mysa ner sig. Men att umgås med Bäbusen är alltid lika jävla underbart, jag älskar dig!

Sen var vi ju hungriga, så vi drog till Max (im xD) & där stötte vi på Samuel, Anders, Adam & Emil! :D
Så jävla fina killar, riktigt skoj att träffa er :)
& det fick mig att tänka lite...
Vi hade ju tänkt styra "klassfest" typ den 15:e augusti, men frågan jag ställer mig är om det är bättre att vänta med den & köra revygänget istället? Är ju rätt många där som flyttar sen, så det vore kanske inte helt fel...
Studenter, vad tycker ni? Ge mig svar, hur vill ni ha det, så styr vi det här ska ni se :D

Förövrigt mår jag bra.
Tänkt en del på Anna de senaste dagarna. Klart att det känns & att det är hårt att tänka på att hon inte är här längre.
Men trots att hon inte är här fysiskt längre, så vet jag ändå att hon är med mig, hon är med oss <3 Hon håller koll på oss så att vi sköter oss vettni ^ Nej men, hon finns där, klart hon gör, det tror jag på.
Nejmen hörni.
Jag ska fortsätta jobba nu , dags för kiosktur :)

Kommentarer
Postat av: M

DU vet vad jag vill :D REVY fest ftw =)

2008-08-02 @ 14:25:09
URL: http://tgrr.blogg.se/
Postat av: Bäbus!

Jag äslar dig också!

2008-08-02 @ 17:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0