Okej, fattar du?!

Yes, här sitter jag & N inne på kontoret & det är allmänt stilla. Därför kör vi en sån här ni vet!

Fakta:
Hårfärg: Mörkblond 
 
Ögonfärg: Melerade 
 
Längd:  169 ½ cm
  

Mina favoriter: 
Färg:Rosa & svart
 
Bil: OGA:n såklart! xD
 
Film: Boondock Saints, Armageddon
 
Hobby:Har ingen direkt hobby ^
 
Sångare/sångerska: Thåström 
 
Bok/författare: Vet inte
 
Skolämne: BF-ämnena
 
Resmål: Nått varmt & soligt ställe :) 
 
Mat: Tacos eller en redigt go' sallad
 
Restaurang: Har jag ingen ^
 
Djur: Spindlar & hundar
 
Affär: Pekås såklart! ;D
 
Kändis: Malin Finnkvist
 
Namn: Malin är ju bra snyggt. Ovanligt är det också.
 
Person: Kan ju inte välja en heller, jag är omgiven av vackra människor :)
 
Si eller så:
Choklad eller vanilj: Vanilj
 
Big Mac eller Whopper: Big mac
 
Coca Cola eller Pepsi : Coca cola
 
Öl eller vin: Öl
 
Kaffe eller te:Kaffe
 
Apelsinjuice eller äpple:Äppel juice
 
Facebook eller MySpace: Facebook
 
Sommar eller vinter: Sommar
 
Windows eller Mac: Windows är väl det enda jag kan, så valet är rätt enkelt ;D
 
Katter eller hundar: Hundar
 
Regn eller solsken: Solsken
 
Salt eller sött: Beror på ^^
 
Flygplan eller båt:Båt
 
Morgon eller natt:Natt
 
Film eller lek: En mix av de båda vore ju ^^
 
Gå eller åka: Beror på vart jag ska skulle jag tro.
 
Pengar eller kärlek: Kärlek :D
 
Frukost eller middag:Middag. Jag äter aldrig frukost, bara på jobbet >_<
 
Förlåtelse eller hämnd: Förlåtelse
 
Färg eller tapet:Färg
 
Hus eller lägenhetHus
  

Har du / Gör du?  
Något husdjur: Ja
 
Några barn: Nej
 
Rökt: Yes
 
Druckit:Ja
 
Tränat:Ja
 
Spenderat ditt liv på Facebook:  Nej
 
Spelat i ett lag: Nej
 
Tillhört någon organisation: Ja, Röda korset 
 
Älskar du ditt jobb: Ja!
 
Tycker du om att laga mat: Ja
 
Spelat ett instrument: Nej
 
Sjungit: Inte sedan Ingelas kör ;D Men sjunger gör jag, dock så låter det väl inte superbra, men det är skit samma :)
 
Dansat: Yngves danskurset vettni! xD Klart jag dansar ^
 
Talar flera språk: Något mer än svenska, ja
 
Åker skridskor: Nej
 
Simmar: Någon gång ibland ja
 
Målar & ritar: Något kladd blir det ibland
 
Skriver du: Det gör jag ^^
 
Åker skidor: HAHA! Jag på skidor är som Bambi på skridskor :)
 
Har du någonsin...
Stulit något: Ja
 
Varit full innan lunch: Nej
 
Haft sex på offentlig plats: Ja
 
Blivit påkommen när du ljugit: Säkert, men inget som jag kommer på direkt 
 
Fått en fortkörningsbot: Nej
 
Blivit arresterad: Nej
 
Fantiserat om en medarbetare: Nej
 
Fuskat på ett prov: Ja
 
Varit otrogen: Ja
 
Fått IG i en kurs: Nej
 
Ätit mat från golvet: Nej
 
Stoppat tuggummi under en bänk: Ja
 
Önskat att jag vore någon annan: Nej
 
Gråtit under en film: Ja
 
Haft ett "one night stand": Ja
 

Annat:
Beskriv dig själv med ett ord: Insiktsfull
 
Drömjobb: Det jag jobbar med idag
 
Talanger: Vet inte :)
 
Vart är du nu: På jobbet ^^
 
Vart skulle du hellre vara: Trivs bra här :)
 
Känd person du vill träffa: Oj. Homer Simpson!
 
Plats du vill besöka innan du dör:  Skålvika
 
Låt som ska spelas på din begravning:  Det vet jag inte, har jag inte direkt tänkt närmare på ^^ 

Kommentarer
Postat av: Sandra Nordström

Halloj!

Kul att höra från Er!! Saknar er ALLA jättemycket, hoppas allt e bra med er oxå :-D Hälsa till alla och stora kramar från (numera) kontorsråttan på Hagfors kommun

2008-08-07 @ 11:52:33
URL: http://www.nogg.se/sandranordstrom
Postat av: tabellbitarn

Windows eller Mac:

Mac är ju så självklart användarvänligt - man behöver inte lära sig/kunna!!



Valet är enkelt -APPLE/MAC



Funderat på varför man ska "klicka" på START när man ska stänga av i Windows?? :)



Ha en skön helg /R

2009-09-26 @ 14:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0