En helt amazing weekend!

Fy fan vad roligt vi haft ^

Fredagen stack vi som sagt till Tommy, spelade Guitar Hero & drack.
Senare blev det avfärd mot Linda, där vi sjöng oss hesa, torkade hundskit & var allmänt dryga.
Öltältet blev sen & jag & Ricky hade roligaste leken någonsin! Haha, fy fan vad jävla sjuk du är Ricky.
Men jävlar vad kul det var & tacotallriken satt där den skulle.
Sen så tyckte ju Ricky att vi skulle smyga runt vid Jocke & kika in genom fönstret, fast jag har en känsla av att det inte skulle ha varit så uppskattat av de som var där inne? ;)

Lördagen var jag förvånansvärt pigg, åkte hem till Tina vid 17, min Polkagris fyllde år ^
Där beställde vi pizza, spelade kort & pratade gamla grejjer & nya grejjer.
Det var en fin kväll.
Så fick Jimmie hämta mig, så jag åkte till Jessica, där hela "familjen" var.
Stack upp en våning, till Tomas & träffade massa roligt folk (:
Öltältet blev även igår & där var det jävlarimig roligt!
Orkar väl inte detaljera direkt, men bildbevis kommer på bilddagboken senare ^

Har du haft en bra helg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0