Fuck alltså, jag är så jävla dryg!

Herrejävlar, jag får nog ta & lyssna på min kära vän Jocke & uppdatera lite bättre här ^^
Jag vet ju att ni älskar mitt liv, so why not? xD

Idag ni sörni jävlar - jag & Sara var på väg till Munkfors, när Jocke ringer & talar om att jag måste vända, åka hem & sätta på kaffe, för han hade något på gång.
Fundersamma som vi blev åkte vi hem till den röda sockerbiten & drog igång perkulatorn.
Jag var så jävla nyfiken så jag sprang mellan fönstrena :)

Till slut så kom Jessica & Jocke, mina älskade små guldvänner.
& vad hade de med sig?
Johora, väärldens snyggaste tårta & ett paket till Malin ^
Är ju nämligen så att jag fyller år på onsdag, men de tyckte att de skulle fira mig idag istället, så jag slapp få tårta på tårta på onsdag om man säger ;)
& deras förklaring till bakverket var ju snygg:

- Det är en liter grädde i. & nougatsås, massa godis & choklad. Vi tyckte det passa, för du älskar ju grädde, godis & choklad!

Tur att det inte låter som att jag är fetast i världen :)

Vad var det då i paketet?
Johora - två dreetsnygga klubbor, föreställande en kuk & ett par bröst.
Haha, världens bästa dekoration på ett paket de.
& inuti?
...

En dildo!
En vit jävel, självlysande & grejer. Tydligen så vare extra högt tempo & stark motor i den också, grejjer det xD
Fan vad jag tycker om er, jag älskar er!
Vänner som ni skulle alla ha (:

Kommentarer
Postat av: Jessica

En vän som DU SKULLE ALLA HA !

2008-02-04 @ 20:22:30
URL: http://lellbeach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0