Hajen 4 & Monopol

image80Haha!
Vi stack till Tommy & spelade Monopol.
Jag vann inte, men kom iallafall tvåa.
Grattis till Jocke som lyckades knipa segern ^^

Innan det var det Med andra ord, där jag vann tillsammans med Jocke.
Sen vann jag även över Jocke, Ricky & Frädd (som spelade i samma lag) :P i "Kampen mellan kvinna & man".
Jag är iallafall lite bra ^^

Nejmen jävlar.
Imorgon blir det tidig uppgång, ska ta mig en promenad med Jocke.
Vi ska även gå till Styrkan, för jag ska vara extra seriös & köpa mig träningskort.
Nu när man börjat med nya livet & allt ;) Haha.
Nej men det känns gôtt som fan.
& ännu bättre (& lättare) är det när man gör det tillsammans med världens underbaraste Jocke!

& annars känns det jävligt bra allting. Kom fram till att enbart batteriet i telefonen är trasigt, så behöver bara köpa nytt sånt, känns förbannat gôtt.
Jag har massa underbara & vackra människor runtomkring mig.
Tack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0