Men snälla, va ärrä frågan om!?

Wopidoo, jag sitter hos Jocke. Fan vad ovanligt det är ^^
Rätt jobbig dag idag bannemej, fullt upp med att sluta röka. Det är fanimej inte lätt...
Vid 15-tiden idag kändes typ hela mitt liv värdelöst, men nu ärrä bättre.

+ att det är väl meningen att jag ska sluta dricka såna hiskeliga mängder Coca Cola, sluta äta så jäkla onödigt & grejjer.
Det är hårt, men det är även ett måste.
Så är det bara ^^ Hihi.

Hur mår ni då förresten?

& NU, Martina, Madde & alla andra; Studenfest blir nästa fredag! ;D
Ni behövde inte tjata allt för mycket iallafall, haha :)

Hade även en finfin kväll & eftermiddag på Nygård.
Arbetade med Kristoffer, hade allmänt roliga diskussioner om bla. film & musik.
Trevligt värre ^
Jag trivs där.

Jag trivs även här, i mina underbara vänners sällskap (:




a.k.a. TJOCKJOCKE


Kommentarer
Postat av: M

Bra Malin, jag längtar! :D

2008-02-21 @ 21:58:10
URL: http://tgrr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0