& nu var det helt enkelt så här det var då, I guess

Jaha.
Ja, helgen har varit sjuukt skön.
Kollade film med Jocke, Ricky, Frädd, Kaka & Andreas i fredags.
Försökte även laga mat, men jag sög på det ;D Haha.
Men det var en trevlig kväll ^^

 Lördan stack jag, mamma, Jocke, Lena & lillasyster till Karlstad för att leta efter tyg till min balklänning.
Hittade ett som jag gillade som fan, men Lena ska kolla i GBG till helgen iställe ^ Modellen har jag också hittat, så nu ärrä upp till Lena! ;D
Blev även ett spår på Bergvik, men det tyckte inte Jocke var ett dugg roligt.
Han gillar inte att gå i affärer med mig ;D Haha. Det slutade med att han satte sig på en bänk & protesterade.
Men tack vännen för ditt underbara sällskap (: <3

Sen så hade vi tänkt ta det lugnt, men det slutade med utgång ändå.
Var en rolig kväll, Andreas & Jonas kom också & hälsade på.
Roligt folk som träffades under kvällen :)

& nu är jag la "officiellt" singel då.
Det känns väl.
Jag vet ing bra ord egentligen, så jag låter det vara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0