Vicken bra dag det blev! :D

Johora. Lunchade med mamma & Jocke under dagen - det fick bli thaigryta med ris. image78
Så förbannat gôddi så det var inte klokt!
Massa prat hann vi med också.
Det var en riktigt mysig lunch måste jag säga ^


När sen resten av familjen anlände, käkade vi lite tacos & tårta.
Skojjar inte när jag säger att magen var full igår!
Fick lite paket & grejjs, allmänt mysigt.
Hade lite diskussioner kring allt från skoteråkning, regeringen, arbetsförmedlingen & bilen till rallyt, studenten & Hagfôrs.
Alltid lika roligt när jag & pappa drar igång ^


Lite senare drog jag till Munkfors igen, umgicks med Sara, Marcus, Hampe & Jesper.
Det var allmänt mysigt (:

& snart ska jag sticka iväg till Ekshärad för att göra ett natt-pass på Nygård.
Så imorgon vid 11 är jag hemma igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0