What the fuck am I supposed to do?

Oh yes! Har nyss spelat spel med grabbarna mina.
Jag vann kampen mellan kvinnor & män, men blev man förvånad?
Kan dock hålla med om att många frågor var jävligt fjantiga :P Haha.

Sen blire nog Monopol för våran del.
Det är skoj.

& jag har faktiskt haft en fin-fin helg (:
Det blev utgång i fredags, trots att det inte skulle vart det.
& mitt i tequila, Guitar Hero, goda vänner & skratt så bestämde sig min telefon för att lägga av.
Dock så fick jag låna en av Linda igår, tack (:
A kom även han hit i fredags & det är alltid lika trevligt ^^,

Ja jag säger då det.

Inatt hade jag en jobbig dröm.
Eller, det var jobbigt som fan att vakna upp, för det fick mig att tänka.
Fan ärrä, jag hatar att det blev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0