2oo7dretlista

År 2007 har jag..

[x] varit utomlands (Turkiet x2 - helt jävla oförglömligt!)
[  ] varit på en festival eller liknande
[x] varit ute hela natten
[  ] piercat mig
[  ] blottat mig
[x] slösat pengar på något helt onödigt (händer för ofta)
[  ] färgat håret mer än 10 ggr
[  ] cyklat0+o
[x] badat
[x] badat naken
[x] badat i havet
[x] varit på badhus
[x] varit full
[x] blivit påkommen med att vara full
[  ] däckat
[  ] svimmat
[x] skolkat
[  ] åkt polisbil
[  ] varit i slagsmål
[x] tagit någon sorts drog (nikotin och alkhol är ju någon sorts drog)
[  ] försökt ta livet av mig
[  ] rymt hemifrån
[  ] blivit arresterad
[  ] kört rattfull
[  ] åkt dit för rattfylleri
[x] blivit slagen
[  ] smygt ut utan att mina föräldrar visste om det
[x] haft sex med mer än en person
[x] haft ett one night stand
[x] haft sex utomhus
[  ] tagit någons oskuld
[x] kramat någon
[x] kysst någon
[x] blivit kysst
[  ] blivit gravid
[  ] haft en/flera könssjukdom/ar
[x] haft prov och inte pluggat till det
[x] varit kär
[  ] varit i mer än två förhållanden
[  ] varit otrogen
[x] blivit dumpad/dissad
[x] dumpat någon/dissat någon
[  ] blivit dumpad för någon annan
[x] jobbat
[x] tjänat pengar
[  ] fått sparken från jobbet
[  ] mobbat någon
[  ] blivit mobbad
[x] sovit bort en hel dag
[x] varit vaken en hel natt
[x] varit va ken i 24 timmar eller mer
[  ] brutit ett/flera ben
[  ] opererat mig
[  ] skönhetsopererat mig
[x] fått nya vänner
[x] fått kontakt med gamla vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0