Äckliga Strepsils

Äckliga är dom jävla tabletterna & inte fan hjälper dom heller ^
Kul ärrä!
Nej men att, jag är hemma idag också. Mår dock lite bättre nu, så imorgon ska jag pallra mig iväg har jag bestämt :)

Fick nyss ett samtal från Catrin också, så 8:45 börjar jag & Kalle på Hagforsgruppen på torsdag.
Fan vad underbart det ska bli att komma tillbaka! =D
Just nu känner jag mig allmänt jävla superglad, trots att jag är lite sjuk så där.
Men i övrigt mår jag bra ^^

Jag har världens bästa pojkvän, som är den underbaraste & vackraste i världen <3 (trots att han inte vill prata med mig :P)
Mina vänner är de bästa som finns.
Familjen är den finaste familjen nånsin & min lillasyster är gooast :)
Livet leker :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0