Denna jävla sömnlöshet!

& inte fan orkar väl jag sova.
Trots att jag var duktig & ställde klockan idag, fick 5 timmars sömn & varit dödstrött hela dan, så har min kropp nu bestämt sig för att det INTE är sovtajm. Det här är ju så hysteriskt tröttsamt, hatar när det blir så här.

Jaha, & vad har dagen idag bjudit på då?
Stack iväg med Jocke till Telehuset förut, fick bli en kaffe & paj för min del.
Så jävla gôtt, satt där det skulle kan jag lova.
Sen vare lite allmänt slött bara & kvällen avslutades med en film - FY FAN!
Vi hittade verkligen inget att se, varken på ICA eller Hydro, så det slutade med att vi tog första bästa vi såg just då.
Tydligen så skulle det vara en familjefilm/komedi - KOMEDI, MY ASS säger jag då!
Filmen var fylld av diverse tragiska händelser & istället för att man satt med skratt i halsen, så hade man halvens tårar i ögonen.
Eller har jag missuppfattat något - är det okej att ta betalt för att folk ska kolla på en fet unge i en husvagn & skratta åt honom?
Är det humor när mamman lämnar familj nr.1, brodern dör i familj nr.2, pojken ska hamna hos sociala & det är bråk.
Har jag missat detta totalt, eller är humor inte lika med att saker ska vara roliga? :S Jag fattar absolut ingenting. Någon som kan vara vänlig att förklara detta?

& imorgon äre skola igen - fan vad gôtt för Älvstrandsgymnasiet att jag är tillbaka! ;D

Kommentarer
Postat av: The very best is back in the house

Jag kan tyvärr inte förklara filmens handling för dig, men jag hoppas att du kan förklara alla ungdomars sömnlöshet ? det finns fan ingen som kan sova ju . Kommer vara helt död i mrogon ju . Hoppas du är på humör och får dagen att gå fort . Har saknat dig gumman

2008-01-08 @ 02:11:16
URL: http://lellbeach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0