Era små jävlar - I'm drinking Hallonsoda!

Johora, nu sitter jag på Nygård & jag trivs som vanligt ^^
Snart är det lunch, får se vad P bjuder på för gôttit idag.
Det kan jag ju lova er - åt jag här varje dag så tog det inte lång tid innan jag såg ut som en container!
Så äckligt god mat, är att något annat än skolans jävla blask (;

Sen blire hemfärd & gå upp till Maria för att kolla om hon har några kläder jag kan låna till studentfesten ikväll.
80-talstema & grejjer, får väl se vad jag kan rota ihop. Har ingen lust att göra en raid på Hagfors för att inhandla något nytt, så det får bli någon gammal trasa från garderoben helt enkelt ^
Tror det blir en rolig kväll/natt, trots att jag ska vara nykter (& nej, det är inte för att jag är tôrr. Det har andra anledningar...)
Så kan jag väl uppmana alla mina kära studentvänner - kom dit tidigt för fan!
Jag & mina kompanjoner måste nämligen vara där redan klockan 21, eftersom vi "öppnar" då.
Så ni får gärna gå dit tidigare än efter midnatt ;)
Någon som är nykter med mig kanske? xD
För jag behöver ju inte räkna med att Jocke & Tina ska vara det, haha. Två guldklimpar det.
& igår fyllde Jocke 19 år, grattis i efterskott.
Snart äre miin tur ^^

Nej men att.
Undrar ni något kan ni väl hojta till i kommentarerna, ska nämligen återgå till min hallonsoda nu ;)

Kommentarer
Postat av: elegi

Sv; Oh, thanks:)

2008-01-18 @ 14:01:23
URL: http://elegl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0