& här sitter man på Skoghall ^

Oh yes, vesst fan gör jag det!
Vet att ni saknar mig like hell där hemma, men det får ni leva med ;)
Stjärna som jag är måste jag förflytta mig lite ibland ^

Så här sitter vi nu, min käre nörd-pojkvän sitter & spelar bredvid mig, fast faktiskt bara på 1 dator för tillfället ^
Dock så är han den finaste & bästa som finns!

& Pärlan är insnöad!
Han står där ute & fryser, halvt igentäckt med vitt pulver.
Men Ådi klarar allt, den lille jäveln!
Till & med skogsvägarna i Blia xD

So, jag antar att de flesta av mina vänner vart i dimman ikväll.
& jag hoppas att ni haft det bra? ^

Får väl avsluta lite med en hälsning till Josefin Beach då - jag inte din blogg för att jag har töligt under julledigheten, utan för att jag vill veta vad du håller på med om dagarna egentligen.
Måste ju hålla lite koll på dig you know! ;D

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hagfors är ju inget utan dig, så lämnar du oss för skoghall. Även om det bara är någon dag så håller nu hagfors på att rasa samman när du inte är här ;)
Tack för att du vill ha koll på mig ;) haha

2008-01-06 @ 15:22:37
URL: http://josefinestrand.blogg.se
Postat av: Jessica

klart vi va ute i dimman :) Ja och Jocke va de enda på hela dansgolvet i parken ... Saknar dig gumman

2008-01-06 @ 19:43:07
URL: http://lellbeach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0