Home sweet Home!

Oh yes Hagfors - I'm back!
Mycket rolig hemresa - eller inte! Den jävla snön var ju överallt & det var jobbigt att köra.
Som tur är så klarar Pärlan allt xD
Dock så vare lite värre att få fram bilen förut - mer än decimetern snön runt hela bilen & lika mycket på.
Men det är roligt ärrä, jag älskar att skotta snö! Som tur var kom Fredrik & hjälpte mig där ^
Min egen admin de ;)

image75

& ikväll har jag umgåtts med Jocke & Icky.
Såg på fillm & denna fick det bli:

Har du sett den?

Enligt mini-mammi skulle den vara dretbra, men vet inte om jag kan hålla med riktigt.
Ganska dryg & allmänt pinsam rakt igenom kändes det som.
Har ju läst boken & den var fan så mycket bättre. Jag & Jocke har väntat på att få se den här jävla filmen, för att på nått vänster har vi fått för oss att den skulle vara något att ha.
Men den var ju inte direkt vad jag skulle välja att sätta i toppen av julgranen om man säger så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0