Ja, jag är äckligt jävla seg

Nyss tagit en liten tur runt halkiga Hagfors med Tomas, Ricky & Jocke.
Sitter & dricker Cola nu, börjar någon dokumentär på 4:an nu - "För ful för att bli älskad?"
Får väl se om det är något att ha ^

Igår var även jag, Tomas & Jocke på ABF. Vi är väl en verksamhetsstyrelse nu är det tänkt, har biosalongen till vårt förfogande & kan göra i princip vad vi vill där ^ Tanken är väl att locka dit mer folk, framförallt med andra saker än "bara" bio. Hoppas vi får med oss på Hagfors-borna på detta nu ;)

Helgen blir rätt lugn. Imorgon vet jag inte vad som händer, förmodligen en film eller nått.
Lördagen ska jag agera konferencier på Kulturnatten, blir nog skôj.
Senare på natta ska jag hämta Jocke & Tomas från Munkfors ^

Börjat fundera på student och grejjor nu också, blivit litte snack om det i klassen ^
Studentresa någon? ^^,

Nej men att.
Nått kul att berätta kanske?

Jag älskar min Fredrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0