Jag försökte förut, men tydligen så var det jävligt fel av mig!

Johora, dagen har spenderats hos Jocke.
Försökte mig på en blogg tidigare idag, men det var ju tydligen ingen idé det - NÄNÄ!

Hm, vad ska man säga idag då?
Kan ju ta & berätta en jävligt fin nyhet (åtminstone för mig):
Jag kommer få vara kvar på Nygård med min praktik under vårterminen!
Lös upp som en jävla sol när Eva-Lena sa det, fy fan vad Gôtt det känns!
Tack Eva-Lena, evigt tacksam för den här chansen.
Helt jävla underbart vill jag lova.
Jag längtar tills nästa torsdag :)

& så har jag ett val vad gäller skolan.
Jag hade valt Psykologi B som ett tillvalsämne nu i 3:an & den skulle gå nu i vår.
Har dock inte hört något om den, så gick upp & pratade med Annelie.
Det visade sig att kursen istället gått nu på hösten, piss.
Men, jag har en chans att läsa den - tillsammans med KomVux.
Det jobbiga med det blir bara att jag går 8-4 på måndagar, hinner inte få någon lunch & har 5 eller 10 minuters rast mellan varje lektion (förutom att jag har håltimme mellan 9-10:30 typ)
Vill så förbannat gärna ha med den kursen, men orkar jag ha sådana måndagar?
Hjälp mig dåååå! :P Haha

Nej, tror jag ska traska hemåt nu (yes, jag skippade bilen idag ;) & först glo lite Scrubs x2 & sedan 2½ män.
Sen inatt äre Simpsons & Los Lopez tror jag. Är ju ledig imorgon, så då kommer jag inte orka sova ändå ^ Haha.

image76      image77    Lite söta är vi väl ändå? Turkiet -07 :D

& jag saknar Fredrik <3 MIN kärlek de :)

Kommentarer
Postat av: The very best is back in the house

Malin det är väl klart vi ska fixa psykologi B . Vi får ta med mackor till skolan å äta på lektionstid eller nått . Det kan vara bra att ha ! Kom igen nu, det kanske är kul att läsa med komvux : ) Kan dra med Sara också så hon kan få se va kul vi kommer ha där sen , haha ! Like you honey

2008-01-10 @ 23:46:11
URL: http://lellbeach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0