Jag har sjukt äckligt jävla super dret tråkigt!

& rastlös som fan är jag också.
Men jag orkar inte göra något åt det, vad vet jag inte heller.
Är ju fanimej stôrm ute, kan ju knappt gå utanför dörren för att ta sig en rök ens.
Så därför sitter jag här i fåtöljen & kurar ^

Snackade med A på MSN förut, det var verkligen inte igår.
Var allmänt trevligt, skönt att höra att du har det bra.
& du är en sån jävla bra & fin kille, glad för din skull (:


Nej men att de.
Jag tror det blir en bra helg jag sörru
 :D


Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, fan va go du e! :D
Har inte fått førsta lønen æn vettu. Så nu ær jag fattig som en kyrkråtta :( Kram!

2008-02-01 @ 08:03:02
URL: http://madeleeiinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0