JAG HATAR ATT VARA SJUK!

Fy fan vad jag hatar't!
& inte har jag orkat äta nått ordentligt på hela dan heller, så här får man sitta vrôlhongri.
Tur att pappa finns som köper med Cola hem iallafall ^,

Just nu så är det väl okej på det sättet att det just varit dubbelavsnitt av Simpsons & nu äre dubbelavsnitt av 2½ män. Riktigt fin måndags-tv-kväll om ni frågar mig.
Spelar lite poker & så där också, något att fördriva tiden med bara.

>_<

Har ju även glömt att berätta en grej för er kära läsare.
Min dretsnygga pojkvän har ju århundradets rôta & har lyckats vinna en 42" plasma-TV från Philips.
& vad har han denna vinsten att tacka för då?
Johoda - CS av allt! Så där ser man, det lönar sig ^^
& förövrigt så saknar jag Fredrik sjukt mycket!

Kan ni inte berätta nått spännande då? Roligt eller nått sånt?
Får ju inte reda på allt för mycket genom att ligga i sängen en halv dag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0