Nu vare på detta vise ra!

Yes, har nyss kommit hem från Kulturnatta här i Hagfors.
Har tillsammans med Fredrik agerat konferencier under kvällen, har gått riktigt bra faktiskt ^
& så ärrä ju ett plus i kanten att det är rätt lättförtjänta pengar.
Träffat många trevliga människor, det är alltid lika skôj.
Mindre roligt att jag varit ivägen vart jag än varit hela kvällen ;P

& vad händer nu då?
Ja, ska väl vara slö ett tag till, iallafall en halvtimme, sen ska jag värma upp Ådi lite & åka iväg till Munkfors för att hämta Jocke, Tomas & min käre bror.
Töligt att inte ha sällskap dit, men som sagt var får jag la prata med mig själv istället ^

Har ni haft en bra lördagskväll? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0