Rackarns Billy!

Dålig rubrik, jag vet. Men det var vad J.D just sa ^

Vad har hänt idag då?
Förutom skolan så har jag umgåtts med Jocke & Tomas, har arbetat med projektarbetet.
Litte orolig är jag allt för vår strama budget, men med komplementet och det vi pratat om i senaste samtalet jag & Jocke, så tror jag nog det ordnar sig.
Vi är helt enkelt tvungna att röra oss med de medel vi har, hur små de än är. Vet att vi kommer lyckas få till något bra ^

Runt 18 stack jag till Upstairs...
(Nej, det är inget jag brukar göra nu för tiden)
Dock så vare ett litet "möte" inför lördagen, då jag ska vara konferencier för Kulturnatten här i Hagfors.
Tror nog det kommer gå bra, var ett tag sen jag stod på en scen så där nu, men det ska nog fixa sig.
Eller vad säger ni? =)

Jag ska ta tag i mig själv också & leta reda på mina jävla sladdar till mobilen + kameran - ruskigt dålig uppdatering på bilder, både här & på BD.
FYYY MALIN!

Hur har din dag varit ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0