Something to Sara

Ville bara tillägna ett litet inlägg här till Sara, en av de bästa vänner jag haft & har <3

Du ska veta att jag alltid finns här för dig & inte bara i de goda stunderna.
Jag lovar att stå kvar vid din sida & framför dig även nu, i sämre tider.
Du har alltid funnits för mig på ett vackert sätt, du väljer alltid de rätta orden.
& även fast vi inte alltid håller med varandra i allting, så håller vi alltid ihop.
Det känns tryggt att veta att jag alltid har min Bäbus där

Du ska veta att jag älskar dig Sara.
& du ska inte låta någon trampa på dig, men jag vet att du inte tillåter det heller - sådan är du inte.
Du är mitt hjärta <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Fyfan va du är underbar Malin. Finner inga ord för hur jag ska kunna tacka dig! Jag älskar dig!

2008-01-26 @ 10:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0