Vilket nyår!

Ja herrejävlar, igår spökade vi oss!
Visst, Nyår är så hemskt överskattat, men det blev en riktigt rolig kväll för det :)

Kom till Munkfors vid 15-tiden, stack upp till Jonas & han knäckte min öl direkt.
Litte folk droppade in, vi åt chips, hade lämmeltåg med Tequila, sjöng allsång & var allmänt fula hela högen.
Sara, Marcus, Tobbe & Hampe stack till Ransäter & jag blev kvar i lägenheten, avfärd blev för oss en dryg timme senare.

Mycket stôllerier i Ransäter blev det också!
Träffade så sjukt mycket nice folk, många goda skratt & kramar.
Dansade röven av mig & försökte hålla koll på Sara, som knuffade in i allt & alla ;)
Tolvslaget firade jag tillsammans med Henke, 2008 kunde inte börjat på ett bättre sätt bannemej.
Eller jo, om jag varit i Fredriks armar ;)
Men att fulkramas & skrika tillsammans med Henke & springa runt & spöka oss var jämt underbart.
Mycket annat skoj blev det, men orkar nog inte riktigt dra upp det.

Inatt kom min underbare vän Jocke & hämtade mig, fan vad glad man kan vara åt de vänner man har :)

Så den här dagen kommer inte innebära mycket mer än äta & vara slö.
Känner mig dock inte ett dugg bakis, vilket är oerhört skönt kan jag lova.
Hur var ditt nyår?

& jag saknar min Kärlek <3 Den finaste som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0