And I'm back at work!

Jag var väl inte hemma alltför länge, men ändå :)

Blivit dåligt med blogginlägg nu i helgen, då jag har jobbat dygnet & lite sådär.
Igår när jag slutade drog jag till Sara för att beställa mat - dock var jag tvungen att dra innan maten kommit, för det tog nämligen två timmar innan de anlände meddelade Sara lite senare.
TVÅ TIMMAR?!
Kom igen Colosuem, skärpning där alltså. Sen hade de ju även gjort några andra små misstag, men. Mistakes happen som man säger, det är mänskligt att fela :)

Sen drog vi till Karlstad, jag & H, så jag släppte av honom & drog iväg till Bergvik en sväng.
Rätt svalt & gôtt där inne, vilket det inte var i bilen... Ujjedamej! Nåja, blev ett par shorts, lite smycken & en necessär med smått & gott till min älskade ögonsten Moa (Självklart var det enbart Hello Kitty-grejer, vilket hon är helt såld på just nu :)

Blev även att jag stack iväg till Fredrik några timmar & hälsade på.
Måste säga att det var skönt, jag mår riktigt bra i hans närhet.
Gôtt att bara ligga där & vara, det fick mig att släppa veckan som varit & göra mig redo för en ny helt enkelt.

Kvällen innebar grillning med familjen + Anna + Cornelia. Det var oerhört trevligt, vi hade mycket att prata om när vi knappt setts på hela helgen. (Jag har jobbat, pappa & Andreas har varit i Mantorp på dragracing & Moa har varit hos Cornelia en del.) Så det var skönt att sitta ner med dom :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0