Crash of the Titans!

Sitter hos Jocke nu, spelat lite Crash & GH här, men nu är det TV:en & den här burken som gäller ^
Haft en allmänt fin dag faktiskt, tog en fika med Jocke & Richy vid Telehuset förut, satt & snackade bara & det var lika trevligt som vanligt :)
Snart bär det av hemöver för lite föa & ikväll har vi planer på att sticka  & fiska faktiskt, nu när Jocke har köpt nytt & allt :)
Annars då?
Jag mår finfint! Snart är det helg kan man tycka, men som de tre sista helgerna jobbar jag dygn lördag-söndag, men det trivs jag med :) Sen på söndag kväll eller måndag morgon drar jag & resten av La Familia till Eskilstuna i några dagar - Moa fick bestämma vad vi skulle göra & hon ville gärna se på djur, så då fick det bli så, eftersom att jag & morsan verkligen tycker om den staden =D (Sa när vi var där sist att jag inte skulle ha något alls emot att bo där, så ^)
Men innan det antar jag att det blir en flytt till Karlstad eller så. Men det där ligger i framtiden, nu är det en dag i taget som gäller :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0