En fucking lista igen!

ALLMÄNT...
Namn: Malin
Piercingar: Ingen
Tatueringar: Inte än, men det ska bli en :)
Längd: 169 cm
Skostorlek: 39-40, beror på vad det gäller för skor
Hårfärg: Mörkblond typ
Är du kär i någon: Nepp ^
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ofta så gör jag det, ja. Hagfors har väl sin charm det också, men jag tänker flytta härifrån om något/några år, det beror på hur jag väljer att utbilda mig osv.
Tänker du på självmord: Det är väl ingen av mina vardagliga tankar direkt :S
Tycker andra att du är attraktiv: Smaken är som baken - delad. Det finns de som anser att jag är attraktiv, sen finns det de som tycker att jag är oattraktiv. Dock så hoppas jag att de flesta tycker att jag har en attraktiv personlighet :)
Vilket shampoo använder du: Det som köps hem
Vilken parfym använder du: Olika, fast oftast en från Dior som jag fått av Fredrik, den luktar gôtt som fan :)
Vad är du rädd för: Fötter!
Gillar du att tvätta: Det är väl ingen favorit-sysselsättning direkt, men det går ju så jävla fort så det är ingen fara
Gillar du Berg-och-Dalbana: Helt klart :D

SENASTE...
Film du hyrde: Minns jag faktiskt inte
Film du köpte: Minns jag inte heller
Låten du lyssnade på: Disturbed, Static X & Slipknot - Awake
Låten du laddade ner: Förbannat bra fråga
Personen du ringde: Fredrik ^
TV program du tittade på: Miami Ink
Personen du tänkte på: Ingen särskild, massa folk som flyger runt i tankarna hela tiden :)

FAVORIT...
Mat: Beror helt på dag, humör & sånt 
Låt: Shit vad svårt. Disturbed - Down with the sickness är dock jävligt svårslagen, fast jag kan ju däremot inte säga att den är min favorit
Dryck: Coca Cola, Loka Vildäpple eller Smultron/Citron eller en kall öl kanske
Kläder: Beror också helt på humör & liknande
Film: Också svårt. Men här har vi ju Boondock Saints, den fullkomligt älskar jag. Sen är det ju Armageddon också, förbannat fin film måste jag säga
Bil: OGA:n såklart ;)

ANTAL...
Gånger du varit kär: Egentligen har jag väl varit riktigt kär en gång
Gånger ditt hjärta brustit: Brustit & brustit. Några smällar har det fått ta, men det är sånt som man får leva med :) 
Hjärtan brustit på grund av dej: Ingen aning, oerhört få får jag hoppas - helst inga ^
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Jaru jävlar. Det vet jag faktiskt inte
Ärr du har på kroppen: En del faktiskt. Ett stort på halsen p.g.a. ett TBC-virus när jag var liten. Ett stort på höger knäskål efter en cykeltur. Ett på vänster smalben efter en pulkatur. Ett på vänster arm efter en säkerhetsnål & lite längre upp har jag ett efter en penna. Ett på höger hand efter en cigarettbränning av Patrik. Ja, jag har ingen aning om hur många det är

SENASTE...
Bok du läste: Djävulen bär Prada
Personen du fick mail av: Ingen aning
Personen du fick brev av: Försäkringskassan
Personen du fick sms av: Jocke :)
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Vet jag inte, nån gång i veckan antar jag

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Jobbat, duschat, sovit, kollat på TV, tvättat. Varit lite slö så där :)
Var det kul: Jodå, inga större fel på den här dagen :)
Hur tidigt stiger du upp: Det beror på. Är jag ledig sover jag tills jag har lust att gå upp. Jobbar jag är det också olika, beroende på vart jag jobbar & om det är jour eller inte, så det är jävligt olika det där
Gillar du att slåss: Synd att säga
Vad ska du göra ikväll: Tvätta, kika upp till Jocke

Är du seriös: Det beror la på vilket sammanhang som menas?
Vad är du allergisk mot: Ingenting
Var har du ont: Ingenstans
Använder du hårspray: Ibland ^
Kan du stå på händer: Haha, nej du ;)
Favorit serie: Scrubs eller Simpsons ^ Fast Miami Ink är också jävligt bra

ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Var sak har sin plats...
Gillar du ketchup: På vissa saker, ja
Är du glad nu: Det är jag :D
Var du glad igår: Ja :)
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Yes
Vad dansar du till: Någon bra låt typ ^
Stockholm är: För stort för mig
Göteborg är: En fin & mysig stad
Kan du sjunga: Klart jag kan, men sen hur det låter är en annan femma ;)
Mer värt än guld: Oj. Vänskap, kärlek, frihet, lycka, glädje... Massa saker
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti. Ska det  vara makaroner ska det vara snabbisar isåfall ^
Ett land jag helst vill besöka: Finns inget land jag helst vill besöka, finns massa :) Dock är förhoppningsvis Egypten & Thailand på tur
Ska bli skoj: Ska bli kul att dra till Eskilstuna faktiskt
Ska inte bli skoj: Hmm. Vet inte :)
Sparar till: Inget särskilt för tillfället
Väntar på: Mat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0