Juni månad , tagen av Martina ^^

Juni månad:

Du har fått nya kompisar?
- Nya bekantskaper skulle jag vilja säga + blivit sjukt mycket bättre kompis med många :)
Du har varit i ett annat land än Sverige? - Yes :D
Du har bowlat? - Icke
Du har skolkat? - Jo, det gjorde jag då
Du har fått bra betyg i skolan? - Jag måste säga att jag är supernöjd :)
Du har varit ledsen? - Jepp
Du har varit glad? - Helt klart! :D Juni 2008 har lätt vart en av de bästa månaderna någonsin vad det gäller glädjen :)
Du har druckit alkohol? - Joho, det har jag gjort.
Du har blivit kär? - Nix
Du har kännt dig sviken? - Hmm.... Inget som jag kan komma på direkt så där iallafall :)
Du har kännt att ingen har sett dig? - Nejdå - syns jag inte så ser jag till att synas xD
Du har suttit vid datorn mer än du brukar? - Nehe, blivit mycket mindre under juni än annars
Du har solat solarium? - Nepp
Du har badat i havet? - Ja för fan =D
Du har varit på fest? - Det har blivit en del under juni, ja :)
Du har rökt? - Ja, men det är inte bara för att det är juni heller
Du har snusat? - Jepp
Du har varit sjuk? - Yes, det har jag varit några gånger här i juni
Du har spytt mer än på fyllan? - Icke
Du har bråkat med dina föräldrar? - Inte vad jag minns
Någon har sagt att du är snygg? - Mm
Bråkat med din älskling? - Jag har många älsklingar xD Nej men, om det syftas på pojkvän så har jag ingen sådan att bråka med överhuvudtaget...
Bråkat med en från samma kön? - Nepp
Varit så full att du knappt minns något från den kvällen? - Njaa., lite smått kanske ^ 
Gråtit för att ditt liv är misslyckat? - Det anser jag inte att det är, så nej :)
Pratat i telefon i mer än 1 timme? - Haha, helt klart
Kramat någon av samma kön? - Absolut
Kramat någon av motsatt kön? - Absolut
Köpt något till en vän? - Jadå
Köpt något på ica? - Det har jag nog, men vad vet jag inte :)
Gjort illa dig? - Njaa.. Inge större skada skedd isåfall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0