Nej men nu jävlar har jag ju nästan försvunnit!

Ojoj, här var det ju ett tag sen jag var.
Tokigt värre ^

Nejmen hur ser livet ut nu då?
Sitter på jobbet för tillfället, trevligt faktiskt.
Jag har sagt det förut, men jag säger det igen - jag trivs verkligen på min arbetsplats.
Är glad över att jag kan vakna på morgonen & inte känna ångest eller att det är jobbigt att sätta sig i bilen & dra iväg.
I & med den praktikplats/arbetsplats jag haft/har, har jag fått otroliga möjligheter.
Jag har självklart lärt mig oerhört mycket om sjukdomen, behandlingen & allt vad det innebär.
Men jag har även fått större insikt i hur andra människor fungerar & jag har lärt mig en hel del om mig själv, jag har större självkänsla nu än jag någonsin haft.
Kommer vara Rolf evigt tacksam för att han lät mig vara här från början, det är jag så otroligt glad över :)
Sen så måste jag säga att jag tycker verkligen om personalen här.
De är inte rädda för att ge kritik, både positiv & negativ, vilket känns viktigt för mig.
Förut har det varit mycket att de jag jobbat/praktiserat hos inte riktigt "vågar" säga till mig att jag gjort fel eller att jag kanske gjort ett misstag, utan de undviker det eller gör problemet mycket mindre än vad det faktiskt är  - men va fan, gör jag fel så vill jag höra det, jag blir styrkt av likväl negativ som positiv feedvback!
& här får jag det, här får jag höra om det blivit fel & jag är glad för att det är så :)
Jag känner en oerhörd kärlek till dessa människor som jag fått möjlighet att arbeta med under snart ett års tid.
Jag säger Tack :) <3

Kommentarer
Postat av: Jolin

Det är klart att jag har tid för det =) Säg när du har tid du. Jag är ledig =) Älskar dig!

2008-07-22 @ 23:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0