Välkommen till mig igen!

Yes & I'm back at work.
Stilla för stunden så jag kör lite här så länge, en liten update är ju på sin plats ^

Igår kväll skulle vi iväg på fesking.
Det blev lite senare än tänk dock, för att vi var tvungna att dra till Lysvik först, men det är en helt annan historia.
Fesking blev det, men fan ingen fisk!
Men det är ju som Jocke sa;
- Tålamod är en fiskares bäste vän!
Blev inte så jävla lång fisketur, då det var lite sovdags för Mallan sen.
Men det är riktigt jävla trevligt att fiska måste jag säga.
Det ger en alldeles särskild sorts ro inne i mig, på ett väldigt speciellt sätt.
Att fiska är en otrolig njutning måste jag säga :)

Förmodligen drar vi iväg en sväng idag också, förhoppningsvis lite tidigare :)
Kanske en sväng till Öa inte vore så jävla dumt, eller vad säger ni gossarna mina? ^^

Nej, hejdå på er, jag ska sköta lite annat nu.
Ni är vackra människor, var & en unik på sitt sätt!


Kommentarer
Postat av: Jochi

Öa kanske imorrn eller på fredag? :)

2008-07-23 @ 20:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0