& vi spelar NFS!

Yäee, sitter hos Jocke med han & Ricky & är lite sådär allmänt dretsnygga & spelar NFS - Carbon.
Jag har dock gett upp för stunden, uppdatera lite här & kika runt ^
Nåja, jobbat dygn uppe på Nygård sen igår. Som vanligt så trivs jag på jobbet, eller nej - jag älskar det faktiskt.
Jävligt sliten idag känner jag, sov riktigt illa inatt med., vet inte vad det är med mig & sömnen just nu.
Aya, det gör ittna :)

Hömhöm. JO!
I fredags drog jag, Tina & Rebecka till Ransäter för lite dragspelsstämma (yes, ni läste rätt - men här ute på bygda är det en av årets stora händelser xD) Haha. Iallafall - SJUKT KUL! Träffade en hel del folk jag inte sett på länge & så är den årligen återkommande traditionen med att träffa Hälsinglands-grabbarna alltid lika skoj måste jag säga (;
Blev lite senare än tänkt innan jag somnade, så trött var jag när jag vaknade, men det ordnade upp sig när jag kom till jobbet iallafall :)

Hur mår ni idag förresten?
Själv mår jag jävligt bra (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0