Det här suger ju jävligt hårt!

Fy i helvete.
Har ju gått & blivit dyngförkyld sen igår jag, fan vad lajban.
Tycker inte riktigt att jag har tid med det just, men vad fan.
Fick några jävla piller av mamma förut, så nu jävlarimej kommer jag vara frisk som en nötkärna när jag vaknar till morgonen! xD
Är ju tänkt att det ska bli en Karlstad-trip med Tina & Kim imorgon, får hoppas att jag är bättre.
Kan ju dock säga det, att om jag känner mig så här imorgon, så blir det inget med något tyvärr.
Måste ju bli frisk nu när det händer så mycke stôlligt :)

& så ska jag skriva ett tal också, som jag inte orkat börja på än...
Har ju iallafall tills på fredag på mig, tid har jag inte fått än, men någon gång på kvällningen iallafall.
Då ska det hållas tal vid Hembygdsgården här i Hagfors, för att det är nationaldagen.
Vet inte riktigt vad jag ska prata om än, men några idéer har jag allt, så får köra en brainstorming imorrn helt enkelt =) 

Nej hörni. Jag ska inta sänglänge nu. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0