Hello again, my dear friends

Oj, vad seg jag vart nu. Får väl skylla på att det vart mycket i skolan, eller nått.
Men nu vettni, nu är jag bannemej klar med allt! :D
Lämnade in de sista uppgifterna i Scenisk gestaltning & Etik&Livsfrågor idag, så nu är det färdigt allting, så jäkla lovely!
Förövrigt hade jag en fin helg.
Fredan var det avslut vid Nygård, jäkligt blandade känslor där. Vet ju dock att vi kommer ses snart igen :) <3
Sen på kvällen slog vi till med studdefest vid Gata & kvällens stora fråga var (som vanligt); vart fan är alla studenter?!
Skärp er nu :D
Lördan var jag i Karlstad med Tina, mamma & Moa. Vi fick väl för oss då att vi skulle ner på kvällen också, så så fick det bli (Jag & Tina alltså ;) Oh yes, vad säger man om det då? Liite för mycket alkohol, barfota genom halva Karlstad & lite halvt sådär att man inte minns. Men ändå, vi hade förbannat roligt må jag säga. (Tills vissa saker hände för oss båda, men det är sånt som händer.) Hur som helst - jag älskar dig Tina!

Så kan jag väl bara meddela detta till studenterna;
På torsdag denna vecka åker vi förhoppningsvis till Karlstad & drar ut där, håller på för fullt med att styra buss. Får jag höra om intresset nu då? ^^
& fredan blir det i Bergsäng, så då jävlarimej kommer ni :D Men i vilket fall som helst, jag vet en viss Ma & en annan viss Ma som är jävligt på för Karlstad där, så tror nog iallafall att Karlstad kommer få besök av en del studdare från Hagfors på torsdag ;)

Kommentarer
Postat av: Madelene

hur går det med bussen? jag är på till kd iaf ;D

2008-06-02 @ 23:19:14
URL: http://madelenee.blogg.se
Postat av: M

JÄVLA drethagfors med dretbussbolag ^^.

2008-06-03 @ 22:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0