& nu kan jag uppdatera igen!

I'm back again, efter att min blogg flyttats lite & sådär.
Nu jävlar ska ni få höra; Det är dags för studenten!
Skojar ni att det är skönt eller?!
Dagen idag då...
Mötte BF:s 1:or i brännboll förut, för de ville väl försöka utklassa oss när vi ska sluta & grejjer.
Dock var det inte mer än typ 10 stycken från vår klass där - men lik förbannat vann vi! xD
Men det var faktiskt jävligt roligt & det tackar vi för kära 1:or :)
Sen var det dags för revyträning & jag måste bara säga det - fy satan alltså, den blir riktigt bra!
Skrattar fortfarande åt en hel del grejer, trots att jag varit med & gjort de & sett det ett X antal gånger.
Jävligt bra människor i den revyn :)

Sen stack jag & Sara till Munkfors & hämtade plakat som vi ska ha på lastbilen till studentkortegen.
& så var det hemfärd, en smörgås i magen & sen upp till Gata på studentfest, grillade korv & hade allmänt trevligt.
Har även hunnit med att följa med Sara så hon fick prova sin klänning till balen & jag fick prova min också.
Blir verkligen supernöjd!

Nu är det dags att ta natta, för imorgon blir en låång, men förbannat rolig dag!
Nedräkningen är verkligen här, som slipsen min säger;
4 dagar kvar ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0