& så är man tillbaka till verkligheten ...

Yes, veckan i Rhodos var helt jävla underbar!

Oj, vilket snyggt gäng vi var som åkte iväg ;)

& tillbaka i verkligheten är man också, eller vad man ska säga.
Gick av dygnet på Nygård vid 12 idag, sen så har jag inte gjort något alls egentligen.
Glott på TV & sovit ungefär. Jag behövde sömn nu, för jävlar var sliten jag känner mig.
Det var skönt att vara tillbaka på jobbet, jag älskar verkligen att ha det arbete jag har kan jag säga!
Människorna är vackra & de gör mig glada helt enkelt. Det var stundvis en lång kväll, men stundvis var den lugn som fan.
Inte heller helt fel att vara där, för att slippa tänka på annat.
Egentligen så vet jag väl inte varför jag tänker & känner som jag gör, men what do to liksom?
Ibland går ju hjärtat före hjärnan som man säger. Det är bara så det är, & hur dumt & förjävligt det än är, så är det bara så. Jag kan inte hjälpa hur jag känner, tyvärr. Jag kan inte låta bli att sakna.
Men iallafall TACK till älskade Sara, det var skönt att få prata lite med dig igår. Du förstår mig & du vet vad jag menar.
Jaja, livet är inte alltid en dans på rosor, det vet jag & sånt får man lära sig leva med helt enkelt.
Nej, nu får det vara nog tjatat & gnälligt från min sida.

I övrigt mår jag jävligt bra måste jag säga.
Veckan i Rhodos laddade mina batterier & jag känner mig så där uppåt på nått sätt igen.
Ska sätta mig ner sen & försöka komma fram till hur mycket jag vill jobba nu i sommar.
Om jag vill har jag arbete 7 dagar i veckan, men det vet att fan om jag pallar med.
Får ta mig en funderare tror jag.

Ikväll får det vara lugnt tror jag att.
Se nån film & så där, bara vara & må gott.
Ni får la ha en fin kväll, så får vi se om vi hörs senna ^^

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0