& så var ännu några timmar gjorda ...

Yes, idag jobbade jag igen, dock inte vid Hagforsgruppen utan vid Feroma.
Målade & städade undan lite grann. Hyfsat kort arbetsdag dock, så åkte hem & beställde mig mat & snackade lite med mamma & nu sitter jag här.
Hade tänkt mysa ner mig i sängen, men känner mig lite för alert för det. Funderar på om jag ska gå ut eller något.
Skulle egentligen behöva dra till Anne's, men hon har ju stängt idag så det sket sig...
Vi får se vad som händer helt enkelt, tycker det verkar som att alla vänner jobbar eftermiddag/kväll idag & det var ju lagom kul =)
Nehe, mer hade jag inte just nu tror jag.
JO! Hade tänkt klippa mig snart & lite sådär. Funderingar kring någon ny hårfärg finns ju också, så vad tycker ni om det?
Eller om jag ska göra nya slingor., ljusa eller mörka?
Eller så skiter jag i det & låter håret vara som det är just nu.


Eller så rakar jag av allting =D

Nej men hejdå.
I wish that I could change it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0