Back from training and back to the computer

Yippie!
Jag, Jocke & Tômmy P stack iväg för att träna.
Det blev en stund på den helvetiska crosstrainern & sen några varv på maskinerna.
Magmaskinen & benpressen är mina bästa vänner, mohaha ;) 
Det gick bra även idag, men fan så jobbigt var det också.
Så oerhört trött, beror nog på att jag sov typ 1,5 timmar inatt.
Men, när man ligger på topp kan man ta sånt.
Är man ett ESS så är man (;

Haha.

Nu ska även Jessica ta ansvaret att boka resan åt oss.
Ni får nog reda på sen vart & när det bär av.
& fy fan vad jag längtar! 

Iofs kan man inte göra annat när snön vräkt ner inatt.
Jag blir så lett.
Ge mig sommar föffan!

Kommentarer
Postat av: Natalie B

svar: usch det lät jobbigt! hoppas snön försvinner snart!

2008-03-17 @ 20:34:14
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0