Det här med bantning ..

image87

Förresten så har jag & Jocke snackat en del nu om det här med bantning & så.
Vi tror inte på såna där dumma metoder - då ska man ju äta så bra jädra länge.
Käkar jag enbart rågbröd hela dagarna, morgon, lunch & middag i 2 veckors tid, så är det klart som fan att jag går ner i vikt.
Men sen då?
När jag börjar äta normalt igen, så går jag ju upp i vikt. Ska jag fortsätta leva på rågbröd? Nej tack.

Jag & Jocke har ju bestämt oss för att leva sundare liv & även gå ner några kilo på kuppen.
Vi har ju kommit fram till att vi ska vara snärta & snygga inför studentresan, haha.
Så vi kör helt enkelt så här:

- Inga onyttigheter under veckorna
- Träna cirkus 3 gånger i veckan + simning & promenader
- Äta normal husmanskost, i normala portioner

Det nöjer vi oss med.
Visst, det tar längre tid att gå ner i vikt på det sättet.
Men det är det fanimej värt anser la jag & min kompanjon.
Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0