Det här tar knäcken på mig!

Fy fan. Jag & Jocke har suttit & kämpat med det här jävla projektarbetet så jag tror jag blir knäpp!
Igår natt blev det ingen sömn som sagt, så vid 9 igår morse drog vi igång & vi gav oss vid 19 igår kväll & då var jag seriöst slut som människa. Slockande rätt fint när jag väl la mig i sängen (:
Så imorse var det upp tidigt igen för att åka till tandläkaren.
Allting såg utmärkt ut, men eftersom att jag är 19 nu så kommer jag hädanefter få betala för den där jäkla skiten själv, kul ärrä!
Dock så blir jag inte kallad så jäkla ofta, var 18:e månad blir det tydligen ^

& nu ska jag väl återgå till projektarbetet, som vi även idag suttit med hela jäkla dagen.
Det här tar knäcken på mig snart!

& ikväll ska jag få träffa min älskade bäbus, fan så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0