'Efter varje snack ...

V6!

Fan, nu känner jag mig fett seg vad gäller bloggandet.
Men iallafall. Helgen var nykter & lugn.

Fredagen var jag på Nygård, alltid lika trevligt & vackert där.
Sen vare direkt hem för att handla, fixa med företag, kamera & dret inför lördagens projektarbete.
På kvällen kom Ola, så vi hämtade honom vid busstationen & åkte till KKH där han skulle bo. Självklart hade vi ingen kod, så Jocke & Tomas fick åka hem & fixa den - så jag & Ola stod & snackade om allt möjligt & det var allmänt trevligt.
Sen stack vi ut & åt, blev även en öl & shot. Gôddi.

Besök på fredagnatta, mys de.
Sen upp obarmhärtigt tidigt för att fixa till hela KKH typ. Det gick bra & jag lyckades till & med med konsten att göra iordning mig själv på enbart 10 minuter - hår, kläder & smink. Inte dåligt de. Men då var jag en värdig värdinna sen ;) xD

Kom inte så hysteriskt mycket folk under lördagen, men det kändes lyckat ändå.
Tack till er som kom (:

Lördagskvällen spenderades hos Jocke, där de andra drack & jag agerade privattaxi.
Sen så kom A & sov hos mig, allmänt mys (:

& annars då.
Vad vill ni veta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0