Fy fan vad jag hatar mig själv ...

När ska jag lära mig att äta med måtta?!
Var ju som sagt till farmor & farfar ikväll för att äta mat.
Jag tog en tallrik & yes, jag var mätt efter den.
Men tyckte väl att det var så gött, så jag tog lite till -
& Det var ett JÄVLA misstag kan jag säga!
Usch, magen kändes som en ballong.

Men nu mår jag som en prins igen!

Satt & snackade om när vi (jag, min bror & mina 2 kusiner) var små förut.
Farmor berättade då om hur jag såg på kärlek på den tiden;
Under en biltur hade jag talat om för henne att man skulle ha tre killar.
Då hade man alltid någon, för om jag inte ville ha den ena & den andra inte ville ha mig, så hade man alltid den tredje att vända sig till!
Fan vilket uträknat litet barn jag var :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0