God morgon era små loppor!

Jaha. Klockan är nu 07:49 & här sitter jag, direkt klarvaken.
Vet faktiskt inte vad som hände inatt, jag har helt enkelt inte orkat somna.
Jag har mestadels legat & vridit mig, vänt på mig.
Tänkt en jävla massa tankar.
Jag har tänkt på då, nu & sen.
Tänkt på hur det kommer bli allting, försökt komma fram till något bra.
Luskat i vilka de riktiga vännerna är, det är lättare att utge sig för att vara en, än att faktiskt vara en.
Funderat kring känslor & kärlek, att jag helt enkelt blir galen ungefär.

Natten har varit lång, stundvis jäkligt hård men även jäkligt fin.
Men det är många tankar, det måste jag erkänna.
Inte för att det alltid måste vara något negativt nödvändigtvis, men you know what I mean.

Det känns bara lite sådär igen, just nu.

Tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0