Hemma på håltimme med några äkta pärlor

Yes, nu är jag hemma i stugan sörni ^^
Jag sitter här uppe vid dattan för att fixa till det sista på uppsatsen som det är deadline på idag.
Nere i min bostad sitter Jessica, Sara och Kalle <3
Vilka jäkla pärlor ni är alltså! Vore det inte för er tre (& några till såklart ^^) så hade jag hoppat av för länge sen.
Har alltid så förbannat roligt med er (:

& hur helgen var?
Jotack, den var bra. Tråkigt med vissa incidenter, men det är sånt som händer helt enkelt :D
Helt klart var ju förfesten hos Jonas bäst, fan vilka bra människor ni är allihop (:
Jag känner mig så där jädra superduperglad idag, nästan så där störande glad för omgivningen känns det halvens som.
Vet inte vad det är, men glad utav helvete är jag! :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Gumman, du är bäst & jag är jag om du är gald :D

2008-03-03 @ 12:19:34
Postat av: Jessica

Är gla i dig ja :)

2008-03-03 @ 13:57:41
URL: http://Lellbeach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0