& idag var vi i storstan!

Närmare bestämt Göteborg ^
Kom till Nygård vid halv 9 & en timme senare frågar S om jag kan följa med till Göteborg.
Visst, säger jag & vi sticker iväg.
Animage89ledningen var att S skulle hämta en bil, så jag fick följa med för att kunna köra hem den vi åkte dit i ^^
Var tillbaka i X:är vid 19:30 ikväll.

På vägen var det lite småsafari så där;
Två halvor av en hare
Två grävlingar
En räv
En älg

De var döda, alla utom älgen då.
Fast det var nära att den fick sig en smäll där ^

Det var överlag en trevlig dag.
Men nu är jag pisstrött, så ska kasta mig i sängen.
Om tio minuter blire Scrubs & sen ska jag slockna, för imorgon blir en lång (men bra :D) dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0