I'm at Nygård and I'm liking it!

Vad gör ni där ute era sparvar?! :D
Jag skulle väl nästan gissa på att de flesta av er sitter i skolan.
Eller jobbar.
Inte vet jag riktigt. Berätta för mig?

Själv så sitter jag uppe i Ekshärad hos Hagforsgruppen, håller på att knåpa ihop en patientsammanfattning här.
Ny grej för mig, intressant ärrä. Får se vad som tycks om resultatet sen bara (:

Jahapp. & idag då?
Ska se till att fixa allt inför lördagen, då vårt projektarbete går av stapeln.
Det känns bra faktiskt.
Gôtt de.

& snart får jag maat, satan i gatan så gôddi!
Hungrig som en halv varg nu ungefär.
Nej, nu ska jag återgå till "arbetet".

Ha det fiint (:

Du är go' ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0