I'm laughing all the way, it's all just a game

Fuck alltså! Jag är så där superduperpigg idag! :D
Vid 10 vaknade jag, gick upp på en gång. Tog mig en cigarett, duschade.
Sen fick jag för mig att jag skulle städa.
Så det gjorde jag, så slipper folk tycka att mitt rum är en sanitär olägenhet ;)

Mohaha!

Vi hade trevligt igår.
Jag & Jessica började här hos mig, tog oss någon grogg & bråkade med datorn som inte ville bränna musik.
Stack sen till Tommy där folket var. Spela lite, drack lite, prata lite, skratta lite.
Sen drog vi till parka, för att mötas av enbart Jossi ;) Haha.
Inte för att det är fel att träffa Jossi, hon är mysig (:
Blev inte så där hysteriskt mycket mer folk under kvällen, men desto mer alkohol.
Det var faktiskt riktigt roligt ^^

Strax ska jag sätta mig i min underbara pärla (som nu är ännu mer trasig, fittblinkers!) & åka bort till skogen för att hämta min Bäbus & sen Camilla.
Ska beställa mat & göra oss iordning, för att sen sätta oss på dret-äckligt-skitiga-pissiga-bussen till Munkfors, där det blir förfest hos Jonas.

Tror bannemej på en riktigt rolig & mysig kväll (;

& vart var ni igår studenter?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0