Jag är bara hemma & är seg

Ja, jag valde att stanna hemma idag.
Nyss tagit mig en dusch & klätt på mig.

Ska la snart höra av mig till Jocke för att åka iväg & tvätta bilen efter gårdagens dumheter.
Vad som hände?
Johoda, vi var ute & åkte en sväng, så tyckte Frädd att jag skulle åka en annan väg.
Där blev det att vi fastnade, så Jocke & Frädd fick gå ur & butta på.
Jocke skulle gå fram till mig & säga att jag bara slirade med höger framdäck, men precis när han kom fram tog däcket fäste & det började spruta lera utav bara helvete.
Resultat: Jocke helt täckt i lera! Det var inte roligt egentligen, men vi skrattade xD


Annars får vi se vad som händer idag.
Skulle vart till stan med A, men verkar inte som att han har tid. Det märks :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0