& nu vare jul igen igen ...

Jaha.
En decimeter snö ute - fan vad lajban! Not.
Det är fan mitten på mars!
Till helgen är det för i helvete påsk.
Ska de stackars påskkärringarna & påskgubbarna gå där i djupsnö?!

Nejvafan. & igår var det rena vårvädret ute, riktigt skönt bannemej.
Vart ska detta ta vägen?

& inte har jag fått sova inatt heller.
Ni som känner mig vet hur lättväckt jag är & hur svårt jag har att sova när folk snarkar.
Vem tror ni har snarkat? Johoda, min kära sovkamrat Jessica.
Så vid 4:30 imorse tog jag mitt täcke & gick upp & lade mig i soffan istället.
Härligt med en hel natts sömn sådär! ;D

Men jag tycker om henne lika mycket för det (: <3

Kommentarer
Postat av: Natalie B

God morgon! hoppas du får en bra dag! :)

2008-03-17 @ 08:21:02
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0