Påskpyssel in the BF-sal :D

Fanimej om jag hade med mig kameran nu ni - då skulle ni få se vad roligt vi har nere i BF-salen (:
Ettorna har varit superduktiga & fixat iordníng massa olika påskpyssel här.
Vilka duktiga ettor vi har här på BF (;

(& nej, jag fjäskar inte för att vinna äggtävlingen Jessica. Haha)



image95Okej, det här är inte heller världens snyggaste bild på mig  & Sara, jag vet.
Men det är den enda bilden Jessica har på oss två tillsammans.
& just nu så saknar jag bannemej min bäbus riktigt jäkla mycket!
Inte kunde jag åka till henne i lördags heller, bara för att brorsan skulle hem från Sunne.

& jag saknar henne föffan!

Sara är verkligen en av de bästa människorna som någonsin vandrat i ett par skor (& såna har ju Sara många av ;)
Jag älskar dig verkligen mitt lilla hjärta.

Kommentarer
Postat av: Bäbus!

Va fint skrivet älskade vän! Jag saknar dig också jättemycket, du är underbar! Måste hitta på ngt nån dag! Älskar dig massor, Puss.

2008-03-17 @ 18:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0