Vi är som små barn!

Hihi, vet ni vad vi har gjort idag?
Det var ju så fint väder & allt, & snön som kommit vettni.
Vad passar då bättre än att åka pulka?!
Så, vi packade ner grillen, lite kurf, sinappi, kôffô & tefaten & stack iväg till timmerterminalen!
Det var förbannat roligt!
& jävlarimig vad jobbigt det var, jotack.
Sen så tyckte ju Frallan att han skulle åka vid Grusgropa, så han satte på sig hockeyhjälmen & drog på neröver.
Första 2 gångerna gick det ju fint, men tredje gången åkte han med ansiktet rakt ner i snön.
Så, när han ställer sig upp ser vi hur hela hjälmen är FYLLD av snö!
Ärligt talat, hade jag varit kissnödig då så hade jag kissat ner mig xD
Såg så jäkla sjukt ut, jag & Frädd orkade inte stå upp ens, haha.

Men tack för en mycket trevlig dag :)

Har även spenderat några timmar här nu med familjen Finnkvist & Sandwall/Halonen & snackat Thailands-resor.
Vi har kommit såpass långt att vi vet hur vi vill att det ska se ut, hehe.
Men fyfan vad jag längtar!
& i juni där blir det Rhodos med vännerna.
JAG LÄNGTAR!

Har även bilder från dagen, men mitt internet krånglar, så de kommer inte in på internet.
Men när de gör det, så finns de att beskåda på BDB :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0